کربلا خاک تو مهر نماز من کربلا قبله و راز و نیاز من کربلا کشور عشقی به عالمین کربلا نام تو زنده شد از حسین سرزمین بلا بر لبم این نوا اللهم ارزقنا کربلا ">
loading...
یا حسین(ع)
مهدی خالدی نیا بازدید : 265 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)
style="padding:4px" id="CurrentPoemText">کربلا خاک تو مهر نماز من کربلا قبله و راز و نیاز من
کربلا کشور عشقی به عالمین کربلا نام تو زنده شد از حسین

سرزمین بلا بر لبم این نوا اللهم ارزقنا کربلا کربلا
عشق بی انتها ذکر قنوت ما ربنا آتنا کربلا کربلا

به عشقت می زنم این دلو به دریا کشیدی این دل دیوونه رو هر جا یه عمره کربلا می خوام آقا جون تو ننداز کار امروزمو به فردا
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی


کربلا دلربا صحن و سرای عشق کربلا جنت الرض و بنای عشق
کربلا محفل شور و شهادتی کربلا بر دل خسته عنایتی

این شده باورم که تویی یاورم دستمو میگیری لحظه ی آخرم
از توی دنیا من در عوض کفن پیرهن مشکی روضتو می برم

آقا جون منم مثل شما غریبم مدد کن کرب و بلا بشه نصیبم
چشامو گرفته پرچم رو گنبد دوباره مست و مدهوش بوی سیبم
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی


یا حسین مالک ملک دلم تویی شعله ی این دل مشتعلم تویی
فخرم این بس که به کوی تو بنده ام مرده بودم که به عشق تو زنده ام

روح و ریحان من بهتر از جان من نام زیبای تو ورد زبان من
عبد شاهنشهم سگ ثار اللهم بدونید این شده نام و نشان من

میدونی داره دلم به عشقت عادت همینه اول و آخر سعادت
حسین جان آرزوم اینه که یه روزی نصیبم بشه تو کربلا شهادت
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی کربلا خاک تو مهر نماز من کربلا قبله و راز و نیاز من
کربلا کشور عشقی به عالمین کربلا نام تو زنده شد از حسین

سرزمین بلا بر لبم این نوا اللهم ارزقنا کربلا کربلا
عشق بی انتها ذکر قنوت ما ربنا آتنا کربلا کربلا

به عشقت می زنم این دلو به دریا کشیدی این دل دیوونه رو هر جا یه عمره کربلا می خوام آقا جون تو ننداز کار امروزمو به فردا
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی


کربلا دلربا صحن و سرای عشق کربلا جنت الرض و بنای عشق
کربلا محفل شور و شهادتی کربلا بر دل خسته عنایتی

این شده باورم که تویی یاورم دستمو میگیری لحظه ی آخرم
از توی دنیا من در عوض کفن پیرهن مشکی روضتو می برم

آقا جون منم مثل شما غریبم مدد کن کرب و بلا بشه نصیبم
چشامو گرفته پرچم رو گنبد دوباره مست و مدهوش بوی سیبم
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی


یا حسین مالک ملک دلم تویی شعله ی این دل مشتعلم تویی
فخرم این بس که به کوی تو بنده ام مرده بودم که به عشق تو زنده ام

روح و ریحان من بهتر از جان من نام زیبای تو ورد زبان من
عبد شاهنشهم سگ ثار اللهم بدونید این شده نام و نشان من

میدونی داره دلم به عشقت عادت همینه اول و آخر سعادت
حسین جان آرزوم اینه که یه روزی نصیبم بشه تو کربلا شهادت
حبیبی انت فی قلبی حبیبی-حبیبی انت فی قلبی حبیبی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام و تشکر از شما بازدید کننده ی گرامی. سایت یا حسین آماده ی همکاری با تمام سایت ها و وبلاگ های مذهبی و... می باشد و از شما بازدید کننده ی گرامی جهت هرگونه همکاری از قبیل ارسال پست،نویسندگی،مدیریت هر بخش از سایت و...دعوت به عمل می آید.لطفا با ارسال نظرات و پیشنهادات زیبای خود ما را در هرچه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    حاج منصور ارضی

    دانلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 281
  • بازدید کلی : 13,687