loading...
یا حسین(ع)
مهدی خالدی نیا بازدید : 22 جمعه 01 دی 1391 نظرات (0)

زیباترین آوای من حسینه

اهل جهان آقای من حسینه

با یه نگاه دل ما رو می بره

اونی که نازشو خدا می خره

من بودم دل من بودم عشق من بودم دوران مستی

بلد نبودم اسم خودم رو که روی لب هام نشستی

از عشقت می خونم می دونم هوامو داری

رو سینم کبوده همین برام مونده یادگاری

حسین وای

بر گوشه چشمت فلک اسیره

حیدر با اذکار تو دم می گیره

مریم به پیش مادرت کنیزه

با یا حسین عالم به هم می ریزه

دیگه چه حاجت به حور و جنت وقتی که زائر کربلات شم

کاشکی میشد که قابل بدونی تو طواف حرمت فدات شم

فضای بهشت است حد بین اباالفضل و حسینه

گل من دل من مال تو تربت بین الحرمینه

حسین وای

از هیبت چشمش عدو گریزد

از دست او کرب و بلا بریزد

وقتی قلب لشکر و می دره

همه میگن عباس یا حیدره

مرد نبرده خدایی مرده هر چی یله دورش می گرده

خدا می دونه که قد و بالاش با دل ارباب چه کرده

عموی سیدا نام او نمک هر سفره بزله

ایشاءالله یه روزی وعدمون میدون مشک اباالفضله

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام و تشکر از شما بازدید کننده ی گرامی. سایت یا حسین آماده ی همکاری با تمام سایت ها و وبلاگ های مذهبی و... می باشد و از شما بازدید کننده ی گرامی جهت هرگونه همکاری از قبیل ارسال پست،نویسندگی،مدیریت هر بخش از سایت و...دعوت به عمل می آید.لطفا با ارسال نظرات و پیشنهادات زیبای خود ما را در هرچه بهتر شدن این سایت یاری نمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    حاج منصور ارضی

    دانلود

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 13,654